Dane przepadają, a nasi klienci się wściekają.

Stosowna organizacja pracy to ważna sprawa. Aktualnie odpowiedni obieg wszelkich informacji oraz dodatkowo harmonogram zapisywany jest na elektronicznych nośnikach, korzysta się z maili, elektronicznych kalendarzy, a nawet notatników. Za sprawą tego można ustawić sobie dane przypomnienia a także ustalić priorytety przy poszczególnych zadaniach. Jednak urządzenia elektroniczne ulegają usterkom. Bardzo często w niespodziewanej chwili i nie ma jak się na taką okoliczność przygotować. Dane przepadają, a kontrahenci rezygnują z naszych usług. I jak tu pamiętać o istotnym spotkaniu?

Doskonałym rozwiązaniem są zwykłe kalendarze. W większości firm zatrudnieni dostają taki zestaw na początku roku. Tradycyjny kalendarz pomaga w porządkowaniu zadań i obowiązków, jest też idealny na notowanie treści z ważnych spotkań służbowych a także rozmów z kontrahentami, wspólnikami czy szefostwem. Ale żeby z niego korzystać, trzeba mieć czym zapisywać. Artykuły piśmiennicze, a więc wysokiej jakości pióra czy zakreślacze w różnych kolorach pomogą nam nakreślić kluczowe priorytety a także zaznaczyć ważne informacje. Dzięki tego typu produktom ani razu nie zapomnisz, co miałeś dzisiaj zrobić, a Twoje biurko będzie bardziej zorganizowane. Organizer z długopisami, flamastrami czy cienkopisami nieustannie powinieneś mieć pod ręką, nie tylko w przypadku robienia notatek, ale również dla Twoich klientów. Możesz z nich także skorzystać w formie reklamowej. Wystarczy zamieścić na nich swoje logo i wręczać w trakcie istotnych spotkań .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *